Monday 9 January 2012

Language Art - KSSR Year 2 -bookmark

Assalamualaikum..
Tahun ni saya diberi tanggungjawab untuk mengajar Bahasa Inggeris KSSR Tahun 2.1 kelas perdana dan satulagi kelas mix ability-meaning ada yang linus, linus tegar dan sederhana.he..he..perbezaan antara dua kelas ni sangatlah ketara...Tapi saya ambik ini sebagai cabaran. Kat bawah ni merupakan hasil kerja murid saya.Tugasan mereka mudah sahaja.Salin nursery rhyme dari whiteboard dan hias cantik-cantik.Saya berpuas hati dengan hasil tangan mereka.

Ini antara yang excellent....

Yang ni kira oklah....

Ini murid sederhana..

Ini murid linus...ada sorang linus tegar...

Ini pon saya kira excellent jugak...
Sampai sini dulu...insyaAllah...saya akan upload lagi kerja-kerja anak murid tersayang ni...

3 comments:

Nurul Baiti said...

comey2 bookmarknya ... :D (like :) )

akubest501 said...

Good job....

hidaya_yahya said...

tq2..boys bengang je sbb teacher guna kaler pink!

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates